10 / 10
از 26 کاربر

ریموت کنترل جرثقیل

فروش انواع ریموت کنترل جرثقیل + اورجینال + ضمانت بهترین قیمت در سال 1403

ریموت کنترل جرثقیل از تجهیزات ضروری به هنگام استفاده از جرثقیل ها می باشد  و جهت جابه جایی مواد توسط جرثقیل از این دستگاه کنترل از راه دور استفاده میشود همچنین  ریموت کنترل های جرثقیل توانسته اند به سرعت جایگزین کابل های آویز در انواع جرثقیل شوند ، امروزه در بسیاری از صنایع جهت سهولت در کار ها از فناوری سیستم های کنترل از راه دور جرثقیل استفاده می شود . 

مزایای استفاده از ریموت کنترل جرثقیل

استفاده از ریموت کنترل جرثقیل موجب می شود تا اپراتور از خطرات ناشی از نزدیکی به بار های خطرناک در امان باشد همچنین اپراتور دارای دید وسیع تری به دلیل قرار گرفتن در موقعیت مناسب نسبت به بار می شود . خطراتی نظیر برق گرفتگی به دلیل استفاده از کابل های آویز نیز در استفاده از ریموت کنترل ها حذف شده است . همچنین خستگی ناشی از استفاده کابل و کلید آویز از بین می رود و سهولت استفاده از کنترل از راه دور جرثقیل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین بالا بردن راندمان کاری شده است .

مشخصات ریموت کنترل جرثقیل

از جمله مشخصات ریموت کنترل ها برد 100متر ، حفاظت IP 65 است همچنین دارای کارکرد مناسب در دمای بین -45 الی +80 درجه سانتی گراد می باشد . ریموت کنترل ها دارای کد مختص به خود بوده که سبب جلوگیری از تداخل کاری بین جرثقیل های مشابه می شود . از دیگر مشخصات ریموت کنترل جرثقیل دارا بودن سیستم تشخیص خطا ، قابلیت کار با ولتاز های متفاوت ، کابل های شماره گذاری شده برای نصب راحت تر ، دارای قاب صنعتی فایبرگلاس ضد ضربه و استفاده ار باتری قلمی معمولی که موجب کم مصرف بودن می شود می باشد .

ریموت کنترل های جرثقیل استاندارد های FCC  آمریکا و CE اروپا را نیز دارا می باشند .

خرید ریموت کنترل جرثقیل

با توجه به موارد ذکر شده بسیاری از افرادی که با جرثقیل ها سروکار دارند قطعا به فکر خرید ریموت کنترل جرثقیل می افتند . ما در وب سایت گروه تجهیزات افرا سعی بر آن داشتیم تا با معرفی انواع ریموت کنترل های جرثقیل ، فروش ریموت کنترل جرثقیل را به صورت اصل و با کیفیت با قیمت مناسب ارائه دهیم .

قیمت ریموت کنترل جرثقیل

برای اطلاع از قیمت انواع ریموت کنترل جرثقیل می توانید با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما شرکت تماس حاصل نمایید و از مشاورین فروش ریموت کنترل جرثقیل ما اطلاعات لازم را کسب نمایید ما قیمت هایی که ما در این مجموعه ارائه می دهیم به جهت واردات مستقیم و بدون واسطه مناسب تر از سایر فروشندگان ریموت کنترل جرثقیل می باشد .

فروش ریموت کنترل جرثقیل در شهرستان ها

از آن جایی که تنها فقط کسانی که با ماشین آلات صنعتی و جرثقیل ها در شغل خود در ارتباط هستند از ریموت کنترل جرثقیل استفاده می کنند و دستگاهی نمی باشد که مورد استفاده عموم قرار بگیرد تعداد مراکز فروش ریموت کنترل جرثقیل محدود می باشد و در بسیاری از شهرستان های کوچک وجود ندارد اما جای نگرانی نیست زیرا بسیاری از نمایندگی ها و فروشگاه های دستگاه کنترل از راه دور جرثقیل از جمله گروه تجهیزات افرا شرایط فروش غیر حضوری را برای مشتریان خود در دیگر شهر ها ایجاد نموده اند تا آن ها با خیال راحت پس از ثبت سفارش و خرید در کمترین زمان ممکن ریموت کنترل مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند .

فروش ریموت کنترل جرثقیل اورجینال

بسیاری از فروشندگان ریموت کنترل جرثقیل وارد کننده ی مستقیم ریموت کنترل کامل از کمپانی سازنده نمی باشند و قطعات ریموت کنتذل را به صورت جدا از هم تهیه کرده و در داخل ایران با یکدیگر اسمبل می کنند. همچنین نمونه های چینی ریموت کنترل جرثقیل مانند ریموت کنترل ساگا نیز داخل بازار بسیار می باشند تز این رو در هنگام خرید باید نهایت دقت را به کار بگیرید تا به سراغ مرکزی بروید که فروش ریموت کنترل جرثقیل اورجینال انجام می دهند و به ریموت کنترل جرثقیل را مستقیم به صورت اسمبل خود کارخانه وارد کند ؛ زیرا استفاده از ریموت کنترل های جرثقیل نمونه های ذکر شده کارایی لازم را نداشته و پس از مدتی استفاده به طور کلی از کار می افتد و ممکن است آسیب جدی برای خود جرثقیل به وجود آورد .

ریموت کنترل جرثقیل

گروه تجهیزات افرا از معتبرترین و مراکز عرضه کننده ی انواع ریموت کنترل جرثقیل همچون ریموت کنترل ساگا می باشد. برای خرید ریموت کنترل با کیفیت می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید. ریموت کنترل جرثقیل وسیله ای است که اپراتور می تواند حرکات و عملکرد جرثقیل را کنترل نماید این نوع کنترل به صورت بی سیم است. واحد فرستنده سیگنالی را به واحد گیرنده بر روی جرثقیل می فرستد. ریموت کنترل جرثقیل دارای دکمه هایی است که به وسیله ی آن می توان جرثقیل را کنترل کرد. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل امور مختلف این ماشین مانند بلند کردن، پایین آوردن، چرخش و سایر عملکرد ها به سهولت انجام می شود.

ویژگی ریموت کنترل جرثقیل

کنترل جرثقیل از راه دور دارای مزایای زیادی نسبت به کنترل سیمی می باشد. مزایای ریموت کنترل  SAGA شامل بهبود ایمنی، انعطاف پذیری، دید و بهره وری می باشد. کنترل چرثقیل با استفاده از ریموت کنترل  ساگا به راحتی انجام می گیرد و اپراتور می تواند حرکت این ماشین را از دور کنترل کند. این شرایط بهتری را برای اپراتور ایجاد می کند به طوری که می تواند از شرایط سخت، سر و صدا و... دور باشد. برخی از مزایای استفاده از ریموت کنترل جرثقیل عبارتند از :

  • امکان دور بودن اپراتور جرثقیل از قلاب و بار
  • تسلط بیشتر اپراتور جرثقیل برای انجام امور
  • کم شدن هزینه‌ های تعمیر و نگهداری کابل
  • زاویه دید بهتر برای حمل بار برای اپراتور
  • جلوگیری از آسیب های الکتریسیته

انواع ریموت کنترل جرثقیل

ریموت کنترل جرثقیل در انواع مختلفی به تولید می رسد. مدل و کاربرد هر یک از این ریموت ها مختلف بوده و با شناخت ویژگی های ریموت کنترل جرثقیل می توان بهترین خرید ریموت کنترل جرثقیل را انجام دهید. انواع ویژگی های ریموت کنترل جرثقیل شامل پرش فرکانس خودکار که این کار برای جلوگیری از تداخل سیگنال می باشد همچنین دکمه های توقف اضطراری که به اپراتور این اجازه را می دهد که جرثقیل را در زمان های اضطراری متوقف نماید. برخی از انواع ریموت کنترل جرثقیل دارای نمایشگر هستند و به وسیله ی آن می توان عملکرد ها را ثبت نمود. یکی از برند های بسیار معتبر ریموت کنترل ساگا است که توسط این مجموعه ارائه می شود.

فروش ریموت کنترل جرثقیل

کاربرد ریموت کنترل جرثقیل در صنایع مختلف

ریموت کنترل جرثقیل دارای کاربرد های زیادی است و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. برخی از صنایعی که از ریموت کنترل جرثقیل در آن استفاده می شود عبارتند از : ساخت و ساز، معدن، تولید، تدارکات و... با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل  ، عملکرد و کنترل جرثقیل ها بالاتر می رود.

این مجموعه انواع ریموت کنترل جرثقیل را در برند های معتبر همچون ریموت کنترل  SAGA ارائه می کند و شما می توانید با کمترین هزینه ، خرید ریموت کنترل جرثقیل را انجام دهید. برای خرید ریموت کنترل جرثقیل از طریق سایت گروه تجهیزات افرا می توانید خرید ریموت کنترل جرثقیل را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهید .

خرید ریموت کنترل جرثقیل به صورت آنلاین و اینترنتی

برای خرید ریموت کنترل جرثقیل به صورت اینترنتی می توانید  ثبت سفارش را به صورت آنلاین و با تماس با همکاران ما انجام دهید. این مجموعه سال ها در بخش فروش ریموت کنترل جرثقیل فعالیت داشته و بهترین برند ها مانند ریموت کنترل ساگا را در نظر گرفته است بنابراین برای خرید ریموت کنترل جرثقیل به صورت اینترنتی در نوع اصلی و با کیفیت از این مجموعه می توانید بهترین خریدتان را انجام دهید. گروه تجهیزات افرا علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت بسیار عالی برای محصولاتشان ، قیمت های مناسبی را در نظر گرفته است تا بتواند رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

ریموت کنترل جرثقیل را می توان در طبقه بندی متفاوت خریداری نمود چون شرکت های سازنده، مبتنی بر مشخصات فنی انواع جرثقیل، اقدام به طراحی و ساخت ریموت کنترل می نمایند. در همین راستا فروش ریموت کنترل جرثقیل در مدل های متفاوت اتفاق می افتد و کاربران جرثقیل مبتنی بر مدل جرثقیل و شرایط محیط کار، می توانند ریموت جرثقیل مناسبی را خریداری کنند. جهت استفاده از ریموت کنترل جرثقیل می توان از دفترچه راهنمای آن استفاده کرد چون دارای دستورالعمل پیچیده ای نمی باشد. عمدتاً افرادی که با جرثقیل کار کرده‌اند بیشتر با نحوه کار کردن با انواع ریموت کنترل جرثقیل آشنا هستند.  

نکات مهم در خرید ریموت کنترل جرثقیل

با توجه به اینکه فروش ریموت کنترل جرثقیل در مدل های متفاوت صورت می پذیرد، آگاهی نسبت به مشخصات فنی جرثقیل برای خریدار ضرورت دارد چون شرایط بهتری را برای کنترل ماشین فراهم می آورد. در انتخاب ریموت جرثقیل باید اطلاعات دقیق از مدل جرثقیل داشته باشید و متناسب با محیط کار، باید متراژ سیگنال دهی میان ریموت کنترل و دستگاه جرثقیل را ملاک خرید ریموت کنترل جرثقیل قرار دهید. نکات ارزشمند دیگری همانند بررسی آپشن و فناوری عملکرد ریموت کنترل جرثقیل حائز اهمیت است چون تأثیر مستقیم بر روی سرعت عمل اپراتور ماشین خواهد داشت.

تنوع ماشین آلات جرثقیل سقفی بسیار است و به همین دلیل فروش ریموت کنترل جرثقیل در دسته بندی متنوع منجمله ریموت کنترل جرثقیل سقفی، دروازه ای، برقی و غیره صورت می پذیرد. در نتیجه زمان استفاده از ریموت جرثقیل به راحتی فرمان پذیری ماشین از سوی تکنسین مربوطه انجام می پذیرد. در صورت نیاز به استعلام قیمت ریموت کنترل جرثقیل و مدل های موجود در بازار می توانید با کادر فروش گروه تجهیزات افرا تماس حاصل فرمائید.

پس از بررسی مشخصات فنی انواع ریموت جرثقیل، با اطمینان خاطر می توانید به صورت اینترنتی، همراه با گارانتی معتبر ریموت کنترل جرثقیل با قیمت ارزان خریداری کنید.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :