10 / 10
از 11 کاربر

ریموت کنترل SAGA

کمپانی SAGA تایوان از جمله برند های معتبر و با کیفیت در زمینه تولید انواع ریموت کنترل  جرثقیل می باشد . ریموت کنترل های صنعتی ساگا (SAGA)  در انواع جرثقیل ها از جمله جرثقیل های تاورکرین ، سقفی ، بازویی ، دروازه ای همچنین میکسر ها و بالابر ها و بسیاری از ماشین آلات صنعتی مشابه کاربرد دارد . معمولا در صنعت هایی نظیر کارگاهی ، فولاد و ذوب فلزات ، پتروشیمی ، اسکله ها و کارخانه های اتومبیل سازی از تکنولوژی کنترل از راه دور برای بهره وری بهتر و ایمنی بالاتر درهنگام کار با جرثقیل ها و بالابر ها استفاده می شود .

به دلیل دارا بودن مزیت های بسیار استفاده از ریموت کنترل جرثقیل SAGA در میان کاربران بسیار باب شده است . حفاظت از اپراتور کار با جرثقیل به دلیل دور بودن از بار و خطرات ناشی از آن و همینطور حفاظت از اجزای دستگاه مانند کابل های جرثقیل ، گیربکس ها و کلید های فرمان ااز جمله مزایای استفاده از ریموت کنترل ساگا می باشد . دستگاه های ریموت کنترل جرثقیل ساگا مورد تایید استاندارد CE اتحادیه اروپا و FCC آمریکا می باشد و خصوصیاتی نظیر برد حداقل 100 متر در مکان های دارای نویز و برد حداکثری تا 150 متر می باشد همچنین تمامی دستگاه ها IP65 را دارا بوده و به طور کامل ضد آب می باشد .

 

خرید ریموت کنترل برند ساگا ( SAGA ) 

گروه تجهیزات افرا نمایندگی رسمی وارد کننده انواع ریموت کنترل ساگا در ایران می باشد که شرایط خرید ریموت کنترل SAGA را به صورت کاملا اورجینال و با کیفیت مرغوب برای مشتریان خود فراهم کرده است . خرید فرستنده و گیرنده ریموت کنترل SAGA را می توان به صورت یک جا انجام داد و همچنین در صورت نیاز هنگام خرید ریموت کنترل ساگا می توان فرستنده اضافی ( ریموت یدک ) را خریداری نمود . قیمت ریموت کنترل SAGA در این شرکت بسیار مناسب بوده و به دلیل داشتن سابقه طولانی مدت کاملا قابل اطمینان می باشد .

قطعات ریموت کنترل SAGA

به هنگام کار با کنترل از راه دور ساگا ممکن است قطعات دچار مشکل شوند . کمپانی SAGA برای رفع مشکلات این چنینی اقدام به تولید قطعات و لوازم یدکی ریموت کنترل ساگا نظیر فرستنده ، قاب فرستنده ، آنتن و ... کرده است تا در صورت نیاز بتوان این قطعات را به صورت جداگانه خریداری نمود و قطعه مورد نظر را تعویض کرد .

فروش ریموت کنترل SAGA

گروه تجهیزات افرا شرایطی را رقم زده تا فروش ریموت کنترل SAGA را به صورت غیر حضوری به انجام برساند و اینگونه رضایت مندی مشتریان خود را به خصوص کسانی که در شهر های دور قرار دارند را به دست آورده است . آن ها می توانند به راحتی با استفاده از فروش اینترنتی ریموت کنترل SAGA خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام داده و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل گیرند .

فروش ریموت کنترل SAGA به صورت غیر حضوری

کنترل از را ه دور جرثقیل وسیله ای نمی باشد که عموم مردم از آن استفاده کنند و فقط در کارگاه ها و صنایعی که از ماشین آلات بهره می برند مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو فروشگاه هایی که فروش ریموت کنترل جرثقیل را انجام می دهند محدود بوده و ممکن است تعداد آن ها در بسیاری از شهرستان ها کم باشد و یا اصلا وجود نداشته باشند به همین علت ما در گروه تجهیزات افرا شرایطی را برای فروش ریموت کنترل SAGAبه صورت غیر حضوری به وجود آورده ایم تا مشتریان بتوانند سفارش خود را غیر حضوری ثبت و درب منزل خود دریافت نمایند .

فروش ریموت کنترل  SAGA در نوع اورجینال توسط گروه تجهیزات افرا انجام می شود. برای خرید ریموت کنترل  SAGA، از طریق این مجموعه می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. ریموت کنترل SAGA در بسیـاری از ماشیـن آلات صنعتی استفاده می شود. بنابراین از ریموت کنترل جرثقیل SAGA می توان برای هدایت جرثقیل های سقفــی ، دروازه ای ، بازویـی ، برجی ، نوار نقاله، انواع بالابر، میکســـر ها ، سیستم های سرمایـــشی و گرمایــــشی، ماشین آلات حفاری و... استفاده کرد.  در صنایع مختلف می توان از ریموت کنترل SAGA استفاده کرد. استفاده از ریموت کنترل جرثقیل  SAGA موجب کنترل بهتر ماشین آلات می شود. در جرثقیل ها نیز از ریموت کنترل  SAGA می توان برای هدایت این ماشین استفاده کرد. ریموت کنترل جرثقیل ساگا شرایط خوبی را برای کاربر فراهم می کند تا از مسیر دور بتواند با استفاده از ریموت کنترل ساگا، هدایت این ماشین را به خوبی انجام دهد.

فروش ریموت کنترل جرثقیل ساگا

کاربرد ریموت کنترل جرثقیل  SAGA

استفاده از ریموت کنترل  SAGA در کارخانه هایی مانند سنگ و معدن ، اسکلـه ها ، نفت ، گاز،  صنایع فولــــاد و ذوب فلزات ، خودرو سازی و صنایع کارگـاهی انجام می گیرد. ریموت کنترل SAGA توسط کشور تایوان ساخته شده است و استانداردهای اتحادیه اروپا (CE) و(FCC) امریکا را دارد و از انواع رایج ترین ریموت کنترل  ها می باشد.

برای خرید ریموت کنترل SAGA از طریق سایت مجموعه گروه تجهیزات افرا ، بهترین انواع این ریموت کنترل را تهیه کنید.

خرید ریموت کنترل SAGA در انواع مدل ها

برای خرید ریموت کنترل SAGA در انواع مدل ها، این مجموعه معتبر و مطمئن است زیرا محصولات با کیفیت را عرضه می کند. گروه تجهیزات افرا دارای سابقه ی طولانی در حوزۀ فروش ریموت کنترل ساگا و سایر برند ها می باشد. فروش ریموت کنترل SAGA در انواع مدل ها به صورت اینترنتی از طریق سایت انجام می گیرد بنابراین برای سفارش ریموت کنترل جرثقیل  SAGA با همکاران ما تماس بگیرید.

نمایندگی فروش ریموت کنترل جرثقیل ساگا - ریموت جرثقیل ساگا

در این بخش از مطالبه به صورت مختصر به معرفی برخی از انواع ریموت کنترل ساگا SAGA می پردازیم تا بیشتر با تنوع محصولات این برند معتبر آشنا شوید. در حال حاضر، با مراجعه به نمایندگی فروش ریموت کنترل جرثقیل ساگا می توانید دسترسی به مدل های متنوع این دستگاه داشته باشید، سپس مبتنی بر مدل جرثقیل و همچنین محیط کار ریموت کنترل ساگا اصل را خریداری کنید. از رایج ترین انواع ریموت جرثقیل ساگا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ریموت کنترل ساگا مدل L40
  • ریموت جرثقیل ساگا مدل L8B
  • ریموت کنترل ساگا مدل L10
  • ریموت جرثقیل ساگا مدل L12

ریموت کنترل SAGA

هر کدام از دستگاه های ریموت کنترل ساگا دارای یک سری آپشن و قابلیت های منحصربفرد هستند که باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر می شود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با مرکز نمایندگی فروش ریموت کنترل جرثقیل ساگا تماس حاصل نموده و کارشناسان فروش مجموعه به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

از زمان طراحی و توسعه چنین دستگاه هایی، خرید ریموت کنترل ساگا سرعت عملیات حمل و جابجایی کالاها در محیط کارخانجات، بنادر، مراکز پالایشگاه های نفت و گاز، صنعت خودروسازی و ... ارتقاء پیدا کرده است. در نتیجه استقبال گسترده از فروش ریموت کنترل ساگا در سطح بازار می شود. کمپانی برند ساگا مبتنی بر استانداردهای بین المللی مربوطه، مدل های متنوعی از ریموت جرثقیل ساگا را تولید و در دسترس اپراتورهای چنین ماشین آلاتی قرار می دهند.

از نکات مراجعه به مراکز نمایندگی فروش ریموت کنترل جرثقیل ساگا، این است که می توانید دسترسی کامل‌تر به محصولات این برند معتبر کشور تایوان داشته باشید. سپس با اطمینان خاطر از اصل بودن، خرید ریموت جرثقیل ساگا را همراه با گارانتی انجام دهید. بدون شک، با بکارگیر درست ریموت کنترل جرثقیل ساگا SAGA، می توان سرعت عملیات حمل و نقل اجناس را در محیط های بزرگ و پیچیده به میزان قابل توجهی افزایش داد.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :