09223825760

ریموت کنترل جرثقیل ساگا و انواع آن

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 آبان 1402 در ساعت 29 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ریموت کنترل جرثقیل و قطعات آن توسط گروه تجهیزات افرا با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. کنترل از راه دور صنعتی SAGA در بسیـاری از ماشیـن آلات صنعتی به کار می رود. از ریموت کنترل ساگا می توان برای انـواع جرثقـیل های سقفــی ، دروازه ای ، بازویـی ، برجی، بالابر، ماشین آلات حفــاری ، الکتـروموتورها ، سیستم های سرمایـــشی و گرمایــــشی و نوارهای نقـاله استفاده کرد. امروزه از ریموت کنترل جرثقیل استفاده ی زیادی می شود و استفاده از ریموت کنترل ها با افزایش بهره وری و ایمنی بالا انجام می گیرد.

ریموت کنترل جرثقیل سقفی نوعی کنترل رادیویی است که به آن ریموت کنترل از راه دور بیسیم نیز گفته می شود. این سیستم هوشمند توانایی کنترل حرکت و عملکرد جرثقیل را از راه در دارد. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل ، اپراتور از مسیر دور می تواند اقدام به کنترل جرثقیل نماید. در ریموت کنترل ساگا از سیگنال های رادیویی استفاده می شود که به این صورت است که با فشردن دستور که به واسطه ی دکمه های ریموت امکان پذیر است ،  پیام فرستنده به دستگاه گیرنده جرثقیل ارسال می شود و سپس عملکرد مورد نظر اجرا می شود.

ریموت کنترل جرثقیل ساگا و انواع آن

این مجموعه انواع با کیفیت ترین ریموت کنترل جرثقیل را به شما ارائه می کند. برای خرید ریموت کنترل ساگا و اطلاع از قیمت ریموت کنترل SAGA با همکاران ما در گروه تجهیزات افرا تماس بگیرید.

انواع ریموت کنترل جرثقیل

  • ریموت کنترل تک سرعته جرثقیل سقفی
  • ریموت کنترل دو سرعته جرثقیل سقفی

انواع ریموت کنترل جرثقیل سقفی به منظور کنترل آسان از راه دور برای جرثقیل های دروازه ای، انواع جرثقیل ها انجام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این مجموعه ی معتبر و تخصصی تماس حاصل فرمایید. همکاران ما اطلاعات لازم را برای خرید ریموت کنترل جرثقیل ارائه می کنند.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده

سایر مقالات

10 / 10
از 1 کاربر
ریموت کنترل جرثقیل چیست؟

ریموت کنترل جرثقیل چیست؟

در این مقاله از گروه تجهیزات افرا در خدمت شما هستیم تا به تعریف ریموت کنترل جرثقیل بپردازیم و با کار ...
ریموت کنترل جرثقیل ساگا و انواع آن

ریموت کنترل جرثقیل ساگا و انواع آن

ریموت کنترل جرثقیل و قطعات آن توسط گروه تجهیزات افرا با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. کنترل از راه د ...
ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن

ریموت کنترل جرثقیل و کاربرد آن

خرید ریموت کنترل جرثقیل اصلی را از گروه تجهیزات افرا انجام دهید. رادیو کنترل یا ریموت کنترل جرثقیل د ...