10 / 10
از 1 کاربر

ریموت کنترل L12

در بسیاری از صنایع ، کارگاه ها ، ساخت و ساز ها جرثقیل دارای اهمیت ویژه ای می باشد و هر یک از مدل های جرثقیل دارای عملکرد جداگانه هستند به عنوان مثال جرثقیل های برجی برای ساخت و ساز در ارتفاع و حمل مواد به قسمت های مورد نظر کارایی دارند و جرثقیل های بازویی را در محیط های باز و یا سالن های بزرگ برای جا به جایی بار مورد استفاده قرار می دهند . معمولا از جرثقیل های آویز در صنایع استفاده می شود ولیکن به طور کلی برای استفاده ایمن تر و هدایت آسان تر انواع جرثقیل باید از کنترل از راه دور جرثقیل مناسب استفاده کرد . ریموت کنترل های SAGA از برند های بین المللی ریموت کنترل جرثقیل می باشد که دارای مشتریان بسیاری در سراسر دنیا است و توانسته جایگزین بسیار مناسبی برای کابل های آویز قدیمی با مزیت های بیشتر شود . ما در این جا می خواهیم یکی از پیشرفته ترین مدل های ریموت کنترل ساگا یعنی ریموت کنترل L12 را مورد بررسی قرار دهیم .

مشخصات ریموت کنترل L12

تعداد کلید های ریموت کنترل L12 دو سرعت مانند نامش 12 عدد می باشد که 11 کلید دو پله و یک کلید تک پله استارت می باشد همچنین دارای یک کلید امرجنسی نیز است . ریموت کنترل SAGA L12 مانند دیگر مدل های ارائه شده توسط شرکت SAGA ساخت کشور تایوان می باشد و دارای سری کریستال ، درجه حفاظت IP65 و بیشتر از 100 متر برد عملیاتی دارد. کد های شناسایی ریموت کنترل های L12 بیشتر از یک میلیارد می باشد همچنین از مزیت های ریموت کنترل جرثقیل L12 جنس بدنه نایلون و فایبرگلاس ضد ضربه ، داشتن پایه لرزه گیر ، مقاوم در برابر شک و مصرف باتری پایین می باشد .

قطعات ریموت کنترل L12

معمولا استفاده مداوم از ریموت کنترل های L12 باعث آن می شود که قطعات یدکی آن دچار مشکل شود و نیاز به تعویض پیدا کنند گاهی ممکن است به دلیل ضربه خوردن دچار آسیب دیدگی شود در این مواقع بهتر است که قطعات جانبی ریموت کنترل L12 را به صورت اورجینال تهیه کنید تا در عملکرد دستگاه مشکلی ایجاد نشود . گروه تجهیزات افرا علاوه بر فروش ریموت کنترل L12 ، انواع قطعات ریموت کنترل L12 را به صورت کاملا اورجینال و با کیفیت عرضه می کند .

خرید ریموت کنترل L12

برای خرید ریموت کنترل L12 اگر آگاهی کامل در این زمینه نداشته باشید می تواند به ضرر شما تمام شود از همین رو ابتدا باید از تمامی لحاظ ریموت کنترل را مورد بررسی قرار دهین سپس اقدام به خرید نمایید . قیمت ریموت کنترل L12 از ریموت کنترل L10 و ریموت کنترل L8B بالاتر می باشد اما عملکرد و کارایی ریموت کنترل L12 از آن ها بیشتر بوده و کسانی که به دنبال کارایی بهتر و دقیق تری می باشند باید خرید ریموت کنترل جرثقیل L12 را انجام دهند. اگر می خواهید از خرید خود اطمینال کامل داشته باشید و کیفیت و اصل بودن کالا مطمئن باشید ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که در گروه تجهیزات افرا ریموت کنترل های L12 و لوازم یدکی آن را کاملا اورجینال و همراه با گارانتی پس از فروش ارائه می دهیم و شما می توانید خرید ریموت کنترل L12 اورجینال و با کیفیت را از ما انجام دهید ، در صورت نیاز با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید .

فروش آنلاین ریموت کنترل L12

ما در وب سایت گروه تجهیزات افرا شرایطی را رقم زده ایم که فروش آنلاین ریموت کنترل L12 را انجام دهیم و مشتریان در صورت نیاز بتوانند که خرید غیر حضوری محصول مرد نظر خود را با سریع ترین زمان دریافت انجام دهند .

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :