10 / 10
از 1 کاربر

ریموت کنترل L8B

ریموت کنترل SAGA مدل های مختلف با خصوصیات فنی متفاوت از ریموت کنترل جرثقیل را ارائه می دهد زیرا اپراتور های جرثقیل با توجه به نوع جرثقیل خود و همینطور محیط کاری خود استفاده های متفاوتی از ریموت کنترل دارند و میزان نیاز های آن ها متفاوت است از این رو با ریموت کنترل جرثقیل خود را با بررسی مدل های مختلف ریموت کنترل انتخواب می کنند .

یکی از مدل های پر فروش ریموت کنترل جرثقیل SAGA ، ریموت کنترل L8B می باشد که مشخصه های فنی و ظاهری ، آن را به یک ریموت کنترل جرثقیل محبوب تبدیل کرده است . ریموت کنترل جرثقیل L8B دارای 1 کلید استپ اضطراری ، 1 کلید استارت و 6 کلید تک پله می باشد همچنین مشخصات ظاهری فرستنده L8B یا همان TXL8B ابعاد 163*49*45 میلیمتر  و ابعاد گیرنده L8B (RX L8B) 161*74*52 می باشد . وزن ریموت کنترل L8B ، 1655 گرم و رنگ آن آبی می باشد . برد عملیاتی بالاتر از 100 متر و دارا بودن قاب ضد آب و ضد ضربه فایبرگلاس از دیگر مشخصه های ریموت کنترل جرثقیل L8B می باشد .

فروش ریموت کنترل L8B

قیمت ریموت کنترل L8B با توجه به مزیت های که دارد بسیار مناسب می باشد و همین امر سبب شده تا فروش ریموت کنترل L8B در مراکز فروش ریموت کنترل بیش از سایر مدل ها باشد . گروه تجهیزات افرا یکی از مراکز وارد کننده ریموت کنترل L8B ساگا می باشد که فروش ریموت کنترل L8B را کاملا اورجینال و با کیفیت انجام می دهد . چنانچه قصد خرید ریموت کنترل L8B SAGA  را دارید با شماره های 092225760-02144844798 تماس حاصل نمایید تا مشاورین ما در این زمینه شما را یاری نمایند همچنین به دلیل نوسانات قیمت ارز برای استعلام قیمت ریموت کنترل جرثقیل نیز می توانید از طریق تماس با شماره های فوق اقدام نمایید .  

فروش ریموت کنترل  L8B در مدل های مختلف توسط گروه تجهیزات افرا انجام می گیرد. از انواع رایج ترین تجهیزات جابجایی مواد ، جرثقیل سقفی یا دروازه ای هستند. از جرثقیل ها در صنایع مختلف استفاده می شود و استفاده از این ماشین نیاز به هدایت دارد. از این رو انواع ریموت کنترل جرثقیل ساخته شده است تا اپراتور بتواند به راحتی جرثقیل را هدایت کند. ریموت کنترل  L8Bساخت تایوان است و دارای استانداردهای CE  و FCC  می باشد. این ریموت کنترل جرثقیل برای هدایت جرثقیل سقفی تک سرعت مناسب است.

مزایای ریموت کنترل L8B

استفاده از ریموت کنترل SAGA L8B برای اپراتور امکان کنترل از راه دور را ایجاد می کند. ریموت کنترل  L8B دارای دکمه هایی است که با استفاده از آن می توان حرکت و عملکرد جرثقیل را کنترل و هدایت نمود. ریموت کنترل  L8B یکی از انواع ریموت کنترل ساگا است که از برند های معتبر در جهان به شمار می رود. کاربر می تواند امکان مشاهده ی بار را داشته باشد و بتواند کنترل عملکرد جرثقیل را به خوبی انجام دهد. استفاده از ریموت کنترل جرثقیل  L8B، موجب می شود که کاربر به دور از آسیب ها به هنگام کار با جرثقیل باشد.

خرید ریموت کنترل L8B

ریموت کنترل SAGA L8B یکی از بهترین ریموت کنترل جرثقیل است که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است. ریموت کنترل L8B دارای کیفیت بالایی بوده و دوام بسیار خوبی دارد. ریموت کنترل L8B از اهمیت بالایی برخوردار است و باید از مراکز مطمئن آن را تهیه کنید تا از کیفیت ریموت کنترل ساگا اطمینان حاصل نمایید. برای خرید ریموت کنترل L8B از گروه تجهیزات افرا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. این مجموعه انواع مدل های ریموت کنترل ساگا را ارائه می کند. این مجموعه به دلیل عرضه ی مستقیم ریموت کنترل ساگا  L8B ، بهترین قیمت را در نظر گرفته است.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :